Mysig kväll!

Igår kväll åkte jag och Mathias till Jocke och Emma.
Dom hade gjort jättemysigt i köket och middagen stog klar.
Det blev vitlöksbröd med Lasagnette (tror att det hette så).
Supergott var det iaf! Senare blev det drink framför tv:n och chips.
Vi kikade på Idol och sen på lite olika kanaler innan vi satt på en film.

Mysig kväll, tyvärr somnade jag först av alla.
Men jag hade redan sett filmen så det gjorde inget :)
Vi tittade på "Ombytta roller" med Eddie Murphy.

Just nu är Mathias, Jocke och Emma i Uppsala.
Jag hade ingen större lust att följa med dit
så jag åkte hem hit till pappa och Malin.
Men jag ska nog åka till Jocke och dom när de
kommer hem sen senare, om jag kan låna bilen dvs.

Nu ska jag göra lunch, är vrålhungrig!


Entregar un comentario

Lämna en kommentar<3 :

Smeknamn:
Spara ditt namn till nästa gång!

E-postadress: (Endast jag kommer att se den)

Din Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0