No holes!

I helgen jobbade jag på lekmer.
Mormor, morfar och moster kom hem från
Spanien i lördags. Då åt vi lunch med dem innan
vi åkte iväg till jobbet. Senare på kvällen åkte jag och Madde
ut till dom och åt middag och gjorde efterrätt, mums!
Vi sov kvar där och åkte sedan direkt till jobbet på söndag morgon.

Har precis kommit hem från tandläkaren.
Jag hatar att gå dit, är lite halvt rädd - haha!
Men inga hål... som vanligt ;) skönt!



Innan jag gick till tandläkaren gick jag i centrum.
Köpte dom där skorna som jag såg förra veckan.
Fast det ska bli en julklapp från mamma
så jag får inte använda dom än... typiskt!

Snart kommer älsk, då ska vi laga mat :)
Hoppas han skyndar sig för magen skriker...




Oj hade visst glömt att spara och publicera inlägget... xD


Entregar un comentario

Lämna en kommentar<3 :

Smeknamn:
Spara ditt namn till nästa gång!

E-postadress: (Endast jag kommer att se den)

Din Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0