No more...

Fy va mätt jag blev på thaimaten... Ris med kyckling och röd curry!
Men gott var det. Egentligen hade jag och Madde en "diet" att följa.
Men det går inte. Det största problemet är att jag har praktik nu på Elfa,
jag börjar imorgon. Dom står för min lunch på restaurangen varje
 dag eftersom dom inte har ett kök där man kan värma matlådor.¨

I helgen ska vi fira Jocke dessutom, vilket betyder alkohol.
Det tillåts ju inte i någon diet så då spräcks det där också.
Så jag och Madde bestämde oss för att träna mera och äta mindre istället.
Jag tycker det låter mycket bättre :) Sallad och kött är gott, men grapefrukt?!
Det är så beskt, blää! Man får så äcklig baksmak. Vi skulle äta en halv grapefrukt
varje måltid, dvs 3 ggr. Dom va skitjobbiga å äta, det sprutade ta mig f*n överallt.
Usch, nej jag är glad att jag slipper dom! Slipper man grapefrukt i ögonen.





Snart ska vi iväg och träna. Det är step intervall idag, skönt!



Entregar un comentario

Lämna en kommentar<3 :

Smeknamn:
Spara ditt namn till nästa gång!

E-postadress: (Endast jag kommer att se den)

Din Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0