Ny familjemedlem? :)

Vi har precis suttit och diskuterat lite vid matbordet.
Vi kanske ska få en till familjemedlem :)
...och då menar jag absolut inte en bebis!!
Utan en liten hundvalp som Madde ev ska köpa.
Om hon köper ska det vara blanding med yorkshireterrier.
Hur gulligt som helst! Jag verkligen älskar hundar/valpar.
Mamma är också svag, hon kommer nog gosa mest med den.

Idag fick jag sluta kl 16 från praktiken, då knatade jag
 över till lekmer och hjälpte Madde med lite saker.
Sen när mamma kom så åkte vi till jakobsberg centrum.
H&M hade ju 10 % rabatt idag för clubmedlemmar. Så
vi ville passa på lite. Jag fick med mig ett par jeans,
en stickad tröja och en lång hoodie tröja med mig hem.
Sen valde jag bh och ett par trosor som mamma köpte till julklapp :)

I helgen blir det att jobba både lördag och söndag på lekmer.
Så det blir bara en snabb lunch med mormor och morfar innan
 jag och Madde ska åka iväg till jobbet. Men vi åker ev ut på kvällen.

Ska nog borsta tänderna och gå å sova snart, är astrött!


Entregar un comentario

Lämna en kommentar<3 :

Smeknamn:
Spara ditt namn till nästa gång!

E-postadress: (Endast jag kommer att se den)

Din Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0