Praktik, träna & sova

Har precis kommit hem från praktiken, är heelt slut!
Dessutom blir det ännu jobbigare när det är mörkt påvägen hem.
Jag börjar tvivla på om jag vill bli elektriker, det är inte ens kul...

I lördags så va jag mamma, moster och Mathias på bio i Kista.
Först köpte jag och mami träningskläder, sen käkade vi middag.
Jag tog kycklingfilé med ris och tzatziki, det godaste som finns tror jag!

Filmen vi såg va "Trubbel i paradiset". Men den va inte så jättebra.
Bara helt okej! Inget man ser om och om på. Engångsfilm helt enkelt.

I går jobbade jag på Lekmer. Vi inventerade hela lagret eftersom dom har byggt
ut det och bytt plats på allt. Så vi skrev in i registret vart alla leksakerna är nu m.m.


Ska nog slänga i mig nåt snabbt att äta innan träningen som börjar 18, Aerobic bas.

Veckorna nu framöver kommer jag nog inte skriva så mycket.
Det blir praktik --> träning --> sova --> praktik --> träning --> sova...
Ja ni förstår! Och detta kommer att hålla på i 5 hela jäkla veckor!


Entregar un comentario

Lämna en kommentar<3 :

Smeknamn:
Spara ditt namn till nästa gång!

E-postadress: (Endast jag kommer att se den)

Din Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0