Rensat garderoben!

Igår åkte jag, Matte, Ricky, Jocke och Emma till kista och käkade middag.
 Det blev en giros med ris och tzatziki, asgott! Sen gick vi runt lite i gallerian.
Jag vill verkligen shoppa nu i veckan och eftersom jag va så duktig
idag och rensade min garderob så är jag värd en shoppingrunda :)

Efter kista så åkte vi till jocke igen för att hämta malins bil som
jag fick låna :) Sen åkte vi hem till pappa & malin och spelade tabu.
Jag skulle gissa vad som va jobbigt och irriterande
på sommaren, mitt svar blev mathias, haha.
Men det va ju geting såklart :) Nu ska jag sova, god natt!


Entregar un comentario

Lämna en kommentar<3 :

Smeknamn:
Spara ditt namn till nästa gång!

E-postadress: (Endast jag kommer att se den)

Din Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0