Step intervall

Nyduschad och helt slut! Det blev Step intervall idag.
Tufft pass, men så himla skönt. Tänkte att jag skulle hinna jobba
 lite ikväll, men annars gör jag det imorgon. Fast då ska ju
 Marre, Birgitta och Christer komma över på middag, hm...
Hoppas Mathias tar med sig datorn imorgon så kan jag låna
den till jobbet och göra klart hyllplatserna imorgon istället!

Jag har märkt att i dom senaste inläggen har rubriken bestått av vilken
 träning jag va på, men jag har så dålig fantasi i detta höstmörker!
Så ni får nog stå ut med dåliga rubriker framöver.

Nu ska jag krypa ner under täcket och värma mig... och sova!


Entregar un comentario

Lämna en kommentar<3 :

Smeknamn:
Spara ditt namn till nästa gång!

E-postadress: (Endast jag kommer att se den)

Din Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0