Svensk julafton i år!

 Trött och seg, så känner jag mig just nu!
Det är kolsvart utanför och det har snöat idag, vilket
 betyder vinter. Det är inte min favorit årstid direkt!
Men jag tycker det ska bli mysigt med julpynt, julmusik och allt detdär.
Jag bara lääängtar tills första advent. Då ska jag, mami och Madde
julpunt hela lägenheten. I år blir det att fira jul i sverige, med en riktig julgran!
Förra året va vi i Spanien, det va mysigt det också. Men man får
inte samma känsla när det är 15 grader varmt ute och har en plastgran! :)

Idag har jag jobbat på lekmer.se. Det är hur kul som helst!
Ska jobba där imorgon också. Men på måndag har jag
förhoppningsvis hittat en ny praktikplats som jag ska vara på!
Inte för att det gör mig något, jag hade hellre jobbat på lekmer.
Men eftersom jag går elprogrammet så måste jag praktisera på elfirma.

Träning har det inte blivit mycket av i veckan, bara i måndags.
Det har varit så mycket och jag har varit så jäkla trött.
Dessutom så vill jag inte åka själv och träna, mamma är hos
 Janne och Madde tycker vissa pass är tråkiga som jag vill gå på!

Nej nu ska jag nog lägga mig under täcket med en kopp
varm choklad (det va nog alldeles för länge sen) och kika på DH.


Entregar un comentario

Lämna en kommentar<3 :

Smeknamn:
Spara ditt namn till nästa gång!

E-postadress: (Endast jag kommer att se den)

Din Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0