The shoes...

Det blev inte många minuters sömn inatt.
Det gjorde så ont i armen så fort jag rörde på mig.
Dessutom råkade Mathias rulla på min arm ett antal ggr.
Förutom armen så frös jag ett tag, sen svettades jag sen frös jag igen o.s.v.
Jag har nog inte sovit såhär dåligt på flera månader känns det som.
Ont i hela jäkla kroppen har jag, känns som om jag har blivit överkörd!

Mår illa och har ont i huvudet... utöver alla andra smäror just nu!
Så idag är jag hemma från praktiken. Vill försöka sova men det gör ont.
Blää! Jag ångrar att jag tog den där äckliga sprutan. Hoppas det blir bättre
till imorgon för då ska vi till skolan och fixa med UF företagen som vi har.


(aldrig mer....)


Jag kan verkligen inte sluta tänka på dom där snygga skorna jag såg igår!!!
Jag får väl hoppas att jag får dom i julklapp, eller vad säger du mamma?! :)
 


Entregar un comentario

Lämna en kommentar<3 :

Smeknamn:
Spara ditt namn till nästa gång!

E-postadress: (Endast jag kommer att se den)

Din Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0