Delad 4:e plats

Kom hem för typ 2 timmar sen. Då gjorde jag lunch direkt,
hade inte käkat frukost så va ashungrig!

Idag va jag egentligen ledig från skolan men jag glömde ta
hem mina verktyg och de igår så jag åkte in idag vid nio.

I onsdags så kom vårat och tre andra företag på delad 4:e plats.
Men dom som kom 3:a va inte där så någon av företag som
 kom fyra ska få det priset istället, men det vet vi inte än!
Det var totalt 18 företag i skolan som tävlade så 4:e plats va bra!

Igår gjorde jag 4 satinarmabnd och ett läderarmband,
 kan ta kort och lägga upp så får ni se hur dom ser ut!
Ska göra några till idag, några mocka armband tänkte jag =)


Sen ska jag kolla på några avsnitt av Priviledge ;)





Entregar un comentario

Lämna en kommentar<3 :

Smeknamn:
Spara ditt namn till nästa gång!

E-postadress: (Endast jag kommer att se den)

Din Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0