Here it should be a headline!

Har precis suttit och pluggat lite till ett prov imorgon.
Vi ska göra 3 småprov i kursen larm, vi får själva välja när vi ska göra dom.
Jag tänker göra dom så fort som möjligt, då behöver jag inte gå på dom
 lektionerna mera. Vilket innebär att jag slutar kvart i elva på fredagar!
Det kan inte bli bättre! Dessutom så har dom ändrat vårt schema på onsdagar.
Istället för att ha drygt en timmas håltimma mellan de 2 lektionerna vi har
så ska dom flytta upp vår sista lektion så att vi slutar 13:40 istället för 15:30.

Idag efter skolan gick jag och Frida lite i Bålsta centrum. 
hittade en snygg tröja på Go West och en blus på Lindex.
275 kr totalt för båda plaggen, billigt tyckte jag.
OM jag orkar så kan jag ta kort på dom och lägga upp här...!

Nu har jag inget mer att skriva förutom att;

Jag är trött... som vanligt!


Entregar un comentario

Lämna en kommentar<3 :

Smeknamn:
Spara ditt namn till nästa gång!

E-postadress: (Endast jag kommer att se den)

Din Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0