Loggan

Har precis ätit middag, jo jag vet lite sent kanske xD!
Men åt bara varma mackor! Lagom, jag var inte så jätte hungrig!

Igår va jag, Madde, mami och moster på badrumsspecial på ikea.
Vi fick en goodiebag var som innehöll en handduk, tofflor och tvål :)
Sen när vi kom hem satt jag och pluggade till naturkunskapsprovet
som vi skulle ha haft idag, men våran lärare kom försent så vi hann inte.
Men vi ska ha provet imorgon istället, då hinner jag plugga lite till!

Idag va jag i stallet, Emelie följde med mig också :)
Så vi mockade och fixade. Sen fick Emelie rida barbacka på C.
Vi va bara i ridhuset för det blåste så mycket ute och det va iskallt!
Sen kom Mathias och hämtade oss och skjutsade mig till bussen.


Har suttit nästan hela kvällen med att skriva om vårt företag och så.
Dessutom har jag gjort loggan till företaget, vart riktigt bra faktiskt!


Entregar un comentario

Lämna en kommentar<3 :

Smeknamn:
Spara ditt namn till nästa gång!

E-postadress: (Endast jag kommer att se den)

Din Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0