Step bas

Har precis kommit hem från träningen.
Det blev step bas idag, riktigt kul faktiskt!

Igår hann jag inte skriva någonting här i bloggen.
Men igår va jag iaf på arbetsintervjun, hoppas att det gick bra.
Efter det raceade jag tillbaka till lekmer.se och fortsatte jobba där.
När vi kom hem åkte vi till träningen som började 19:30.
När den va klar åkte vi hem och duschade, sen gick vi över till
Birgitta och Marre å käkade en himelskt god middag!
Den bestod av grillad entrecote, potatis- och rotfruktsgratäng.
 Sen gick vi och la oss för jag och Madde skulle upp
kvart i sex för att åka halv sju hemifrån imorse.



Idag har jag och Madde kämpat 9,5 timma i lagret
och möblerat om varor. Vi är helt slut. Tänkte först
 strunta i träningen idag men what the hell!
Ska jag bli smal så måste jag träna oftare ;) höhö
Så nu har jag varit duktig och tränat lör, mån, tis, ons och idag :)
Men imorgon, lördag och söndag blir det nog ingen träning.
På söndag blir det att jobba, vi ska inventera hela lagret. Mindre roligt!

Nu är jag helt slut, väntar på att mamma ska bli klar i duschen
sen blir det nog sängen för mig. Kommer slockna på någon sekund!



Entregar un comentario

Lämna en kommentar<3 :

Smeknamn:
Spara ditt namn till nästa gång!

E-postadress: (Endast jag kommer att se den)

Din Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0