Step intervall

Sitter precis och äter middag, fil och flingor med banan.
Det va Step intervall idag inte kondition step som jag trodde.
Det var jättekul, lite svårt att hänga med bara. Hade träningsvärk från igår
så det känns i armarna, jag är helt skakis. Kan knappt bära tallriken, haha.

Men det va skönt å träna i alla fall! Tog en kall dusch när vi kom hem!

Imorgon har jag arbetsintervju halv tolv, då tar jag bilen på lunchen och
åker till Bålsta fram och tillbaka. Hur jag ska hinna käka blir en annan femma!


Snart ska vi titta på Desperate Housewives avsnitt 5 :)
Sen blir det att hoppa i sängen, jag lär somna gott ikväll!


Entregar un comentario

Lämna en kommentar<3 :

Smeknamn:
Spara ditt namn till nästa gång!

E-postadress: (Endast jag kommer att se den)

Din Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0