Step

Idag gick jag upp halv elva, bytte om till träningskläder.
Jag och mamma åkte nämligen och tränade kl 11-12.
Vi tränade step idag. Det va hur kul som helst
 (även fast man inte hängde med hela tiden!)

När vi kom hem gjorde vi frukost, det blev ägg, macka & kaffe!

Hela dagen har gått så fort! Har suttit och tittat på ett avsnitt av Gossip &
typ 5 avsnitt av Priviledge. Så nu är jag äntligen ikapp de nya avsnitten av GG!
Priviledge har jag 6 avsnitt kvar av. Synd att dom bara gjorde en säsong.
Men hörde att de kanske ska göra en till säsong, det vore helt underbart!

Nu måste jag hjälpa moster med maten :)


Entregar un comentario

Lämna en kommentar<3 :

Smeknamn:
Spara ditt namn till nästa gång!

E-postadress: (Endast jag kommer att se den)

Din Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0