T i r e d

Trött, mätt och frusen är några ord som beskriver mina känslor just nu!

På bussen hem idag (efter stallet) så somnade jag. Vaknade lite då och då.
Jag tycker att det är skitjobbigt och somna på bussen, är alltid rädd att
 jag glömmer hoppa av och att jag åker till nästa slutstation bussen ska till =/
Men jag kunde verkligen inte hålla upp mina ögonlock, dom vägde bly!

Idag har vi inte gjort något speciellt i skolan! Imorgon får vi reda på vad vi fick
på provet i naturkunskap och på onsdag får vi reda på vilket företag som vann!
Det ska bli spännande å se vilka som vinner. Det finns 1:a pris, 2:a pris & 3:e pris.

Jag måste egentligen göra klart uppgiften om dilemmor.
Men jag är så trött nu så jag kan inte tänka, orkar inte ens försöka!




Entregar un comentario

Lämna en kommentar<3 :

Smeknamn:
Spara ditt namn till nästa gång!

E-postadress: (Endast jag kommer att se den)

Din Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0