Träning

Idag var det min första dag att jobba på lekmer.se. Det var hur kul som helst!¨
Efter jobbet åkte vi till Barkarby för att byta mina skor och lämna saker på ikea.
Bytte till större storlek på stövlarna för mamma ville ha dom.
Så jag får pengar av mamma att beställa dom på H&M istället =)
Är sugen på att beställa ett par träningsbyxor och tröja också...

Snart ska vi åka och träna, kondition step blir det idag!
Det känns som om jag har blivit misshandlad efter att vi
tränade core igår. Jag har ont i revbenen, ryggen, axlarna...
ja det går fortare att säga dom ställena jag inte har ont på!

Skriver ev när jag kommer hem igen :)


Entregar un comentario

Lämna en kommentar<3 :

Smeknamn:
Spara ditt namn till nästa gång!

E-postadress: (Endast jag kommer att se den)

Din Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0