Bröllopet

Bröllopet i lördags va jättefint!
Jag ska lägga upp lite bilder så fort jag får dom.

Ont i rygg, armar, nacke och benen har man efter
allt man har burit under helgen. Det var 6 flyttkartonger
med saker som skulle med. 39 plattor öl, 40 lådor vin...
Ja, ni kanske förstår. Men allt gick bra iaf.

Nu är allt stressande över och Malin & Papi är gifta.
Dom är i Grekland just nu på smekmånad, planet gick 7 imorse.
Jag är såå avundsjuk, vill också till Grekland igen.
Jag och Madde var där med mormor och morfar när vi va små.
Det blir inte lättare för att syrran drar till Spanien på torsdag
och är borta 2 hela veckor. Men vi va ju där i somras  =)

Nej nu ska jag sluta pladdra om småsaker!


Entregar un comentario

Lämna en kommentar<3 :

Smeknamn:
Spara ditt namn till nästa gång!

E-postadress: (Endast jag kommer att se den)

Din Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0