Busy

Skoldagen gick ganska fort idag.
Sista lektionen behövde vi bara registrera oss på en
hemsida så att vi kan använda programet till nästa gång.
Så jag var hemma till 15, jätteskönt.
Hade jätteont i huvudet när jag kom hem så jag la mig och titta på tv.
Max fick skjuts till fotbollsträningen av en annan kompis som också skulle dit.

Det kommer bli ganska fullt upp den här veckan.
Imorgon har jag carizma och så ska jag till mormor och morfar
på middag imorgon för på fredag åker dom till Spanien.
På torsdag är det massor med förberedelser inför bröllopet och
på fredag, lördag och söndag kommer vi att vara ute på Utö.

Skriver mer senare, time for dinner!


Entregar un comentario

Lämna en kommentar<3 :

Smeknamn:
Spara ditt namn till nästa gång!

E-postadress: (Endast jag kommer att se den)

Din Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0