En vanlig kväll

Har precis ätit middag med älsk. Han lagade kassler på risbädd.
Supergott var det och jag har världens magont för jag åt för mycket!
Hm... typiskt att man alltid tar lite till bara för att det är gott!

Har precis tvättat bort sminket och satt på mig mjukisbyxor.
Vi är ensamma hemma ikväll, så vi ska kolla på film eller nåt och ta det lugnt.
Jag har min sköna sovmorgon på onsdagar (kl 13) så jag kommer
njuta imorgon, imorse var det nämligen segt att gå upp!


Nej nu måste jag lägga mig i soffan och låta magen vila!



Nämen... jag höll ju nästan på att glömma att det är idol snart!


Entregar un comentario

Lämna en kommentar<3 :

Smeknamn:
Spara ditt namn till nästa gång!

E-postadress: (Endast jag kommer att se den)

Din Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0