I'm the best... på singstar!

Godmorgon bloggen!
Eller nja, morgon är det ju knappast.
Men det känns nästan som det när man gick upp efter 12!

Igår hade vi riktigt kul på Ladies night.
När vi blev insläppta gick vi till "Ladies lounge" som det kallades.
Där fanns det en bar och massa montrar med olika saker.
Man kunde tävla mot varandra och svara på sexfrågor, vilket
min syster och Birgitta gjorde. Jag och Moster tävlade mot
varandra i singstar med mix megapol och jag va såå grym ;)
Haha, jag fick 9400 poäng vilket är singstar.
Så jag vann en väska med en t-shirt, läppsyl, mintpastiller,
penna, en ask med plåster och ... hm tror det va allt.
Det roligaste va att dom sa: "Shit det här är högsta poängen vi haft".
Jag sa ju det, Jag är såå grym ;)

Dom tog bilder när vi sjöng, så jag ska se ifall dom lägger upp dom någonstans.

Sen vid 21 började showen i sjäva "globen" eller vad man säger.
Vi hade perfekta platserna, DN VIP platser. Rakt framför scenen.
Showen va grymt bra och rolig. Jag är öm i händerna efter allt klappandes.


Nu måste jag packa väskan, ska snart ut till Skokloster.


Entregar un comentario

Lämna en kommentar<3 :

Smeknamn:
Spara ditt namn till nästa gång!

E-postadress: (Endast jag kommer att se den)

Din Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0