Ladies night

Kom nyss hem hit till Bålsta. Fick skjuts av Malin (stort tack!).
Jag och Emelie va nämligen ute och red och kom hem 5
 min innan bussen gick, så det va tur att Malin va hemma :)

Jag red Tony idag och Emelie red Carizma.
Vi skulle överraska Magnus och Veronica så vi red
till lugnet... men då hade dom åkt till Märsta *suck*.
Men vi red upp till Micke och Peggy så Jackie fick rida lite :)
Sen red vi tillbaka hem och det tog sin tid så vi hann inte med bussen.

Snart ska jag hoppa in i duschen. Jag, mami, Madde, moster,
 Karin och Birgitta ska till Globen ikväll på "Ladies night", de ska bli kul!


Igårkväll va jag hemma hos Ida som hade en liten fest.
Det va ganska många där och jag var den enda som va nykter,
för att jag skulle ut nu ikväll plus att jag skulle köra bil idag.
Men det va roligt iaf. Polarna va ute i skokloster och Emil jobbade.
Så han kom och hälsade på oss när vi va ute och gick.



Entregar un comentario

Lämna en kommentar<3 :

Smeknamn:
Spara ditt namn till nästa gång!

E-postadress: (Endast jag kommer att se den)

Din Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0