The necklace

Nu har jag rensat bland alla mina smycken och allt smink.
Hittade massor med bra rengöringsmedel som jag bara lagt undan.
Hittade också mitt halsband med ett hjärta och min månadssten i.
Jag som trodde att jag hade tappat bort den, så låg den där i asken!





Imorgon börjar jag kl 13 som vanligt.
Aslång sovmorgon, det ska bli såå skönt!
...och mamma frågade mig om jag skulle
med och träna imorgon bitti klockan 6!!
Aldrig i hela mitt liv att jag skulle göra det
när man har sovmorgon , nää inte min grej alls!


Nu åker ögonen i kors så det är bäst att jag lägger mig i sängen!
 ....
Skit också.. sängen är full med prylar!

Typiskt mig!


Entregar un comentario

Lämna en kommentar<3 :

Smeknamn:
Spara ditt namn till nästa gång!

E-postadress: (Endast jag kommer att se den)

Din Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0