The water is falling from the sky

Idag har jag haft världens jäkla mensvärk!
Jag har suttit helt ihopkurad på lektionerna och inte kunnat koncentrera mig.
Men inte nog med det, på allt så hade jag världens jädra huvudvärk.
Så när jag kom hem så åt jag lite sen gick jag ut till mig och vilade.
Carizma fick alltså vila idag, men jag tror inte hon har något emot det :)

När jag vaknade så förstog jag först inte varför det va så mörkt ute,
men sen kom jag ju på att det fortfarande va kväll. Jag sov ca 4 timmar.
Det va hur skönt som helst för när jag vaknade va värken borta.

Jag börjar känna av huvudet igen och mensvärken...

Jag hade velat somna med M vid min sida ikväll, men han är inte här.
Det brukar alltid kännas bättre när han håller om mig =/
På allt detta så spöregnar det utanför, jag hatar regn!


Nej, nu ska jag inte deppa ihop helt här!



Entregar un comentario

Lämna en kommentar<3 :

Smeknamn:
Spara ditt namn till nästa gång!

E-postadress: (Endast jag kommer att se den)

Din Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0