Tre

Gu så trött jag är, även fast jag sov till kvart över tio idag!

Kom hem för en timma sen ungefär. Åkte till skokloster
 efter skolan och red Izma, matade Tarzan, lämnade grejor
hos Mathias och tog in posten hos mormor och morfar.

Jag hoppas verkligen att jag får ut en ny mobil snart,
jag saknar min mobil så jädra mycket och mitt abonnemang!
Känner mig så handikappad när jag inte kan ringa långa samtal.
Comviq kontantkort 75 kr tar ju slut på en vecka...

Men nu har jag äntligen fått iväg mailet till försäkringsbolaget iaf,
så vi får hoppas att jag får svar redan imorgon ang. mobilen.

Ringde 3 igår och frågade när mitt sim-kort skulle komma.
Då sa hon att det har dom redan skickat ut. Nä jag har inte fått något!
Hon frågade vilken adress jag hade och jag svarade Lövsångarvägen.
Hon: Hm... har du bott någon annanstans innan?
Jag: Eh.. ja flygelvägen med det är 3 år sen...
Hon: Jaha ok, men det är den adressen den har skickats till.


Helt otroligt, tre år senare (även fast man har skickat
 in adressändring för länge sen) så skickar dom fel!

Men nu har dom skickat ett nytt iaf, så
 förhoppningsvis har jag det på fredag!

 


Entregar un comentario

Lämna en kommentar<3 :

Smeknamn:
Spara ditt namn till nästa gång!

E-postadress: (Endast jag kommer att se den)

Din Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0