Rubrik?!



Dagen har varit ganska seg i skolan.
Imorse kände jag mig heelt död, jag ville verkligen inte upp.
Men jag tvingade mig upp och stog i duschen en liten stund.
Efter kaffet så piggnade jag till lite (jag älskar den som uppfann kaffet!)

Polisrapporten kom idag men självklart så ska något alltid krångla.
Datumet var helt fel, men jag ringde och ändrade på det nyss.
Så nu har jag nummret på polisrapporten som jag behöver för att skicka
 in min redogörelse för vad som hände den kvällen till försäkringsbolaget.
Men självklart så glömde jag lappen med mailadress och ärendenr hemma hos pappa!
SUCK! Dessutom kommer aldrig mitt sim-kort som jag beställt nytt!!!!


Nu ska jag ut och springa :)


Entregar un comentario

Lämna en kommentar<3 :

Smeknamn:
Spara ditt namn till nästa gång!

E-postadress: (Endast jag kommer att se den)

Din Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0