Ikea

I helgen har jag haft fullt upp. Jag va på Ikea med mami,
 moster och Birgitta i lördags. Bl.a köpte jag detta;


Så garderoben är i ordning nu och så har jag
köpt en tavelhylla som jag har mina parfymer på.
Löpbandet som stod i mitt rum sålde vi imorse.
Vi la ut annonsen igårkväll så det gick fort =)
Men jag kände att den mest stog ivägen, jag kunde inte
 möblera om p.g.a den så det va skönt att få bort den.
Så nu står datan i ena hörnan, mysigt att sitta här :)

Det blev superfint och allt känns mycket större.
Dessutom tog jag en stor blomma av mamma
som jag har bredvid min stora spegel, superfint.

Nej nu ska jag kika på filmen som började för en halvtimma sen...


Entregar un comentario

Lämna en kommentar<3 :

Smeknamn:
Spara ditt namn till nästa gång!

E-postadress: (Endast jag kommer att se den)

Din Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0