MTV Music Awards

Sitter och tittar lite på bilder och videos från MTV Music Awards.
Jag tycker om att titta på vad folk har för kläder på sig.
Det va inte många tjejer som hade snygga klänningar, men killarna såg bra ut.
Det va flera som såg illa ut... & vissa ser värre ut än andra, rent ut sagt!

Dessa 4 tyckte jag va bland dom värsta;

Lady Gaga har sina ovanliga kläder, det har sett ganska bra ut.
Men nu börjar hon (eller är det en han?!) att gå överstyr.
Jennifer Lopez verkar ha dragit ner gardinen i vardagsrummet
och slängt ihop någonting som absolut inte passar till skorna.
Leigton Meester som brukar vara den söta tjejen har misslyckats helt.
Varken skorna eller klänningen är snygga och tillsammans blir det värre.
Kanye West ser bra ut, men vad har tjejen på sig egentligen?!
Det är nog den värsta dressen av dessa 4.


Dessa 4 va bland dom finaste;

Beyoncé passar bra i rött, söt klänning.
Katy's klänning är bland mina favoriter, klockren!
Nikki's klänning är snygg, men man ska nog ha lite mer former.
Shakiras klänning är supersnygg (Pink hade en likadan).
Jag måste säga att det är min favorit bland dessa 4.
Men stövlarna kunde hon ha skippat, ett par svarta pumps hade räckt.


Entregar un comentario

Lämna en kommentar<3 :

Smeknamn:
Spara ditt namn till nästa gång!

E-postadress: (Endast jag kommer att se den)

Din Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0