49 dagar kvar ;)

Har precis ätit middag. Lagade
makaroner och korvstroganoff lite snabbt.

Jobbade till halv åtta idag, gick bra
men blev ganska trött nu efter maten.
Hade inte käkat så mycket idag så kände
att jag började få ont i huvudet och så mådde jag illa.
Men det är ju tur att man har något att se fram emot.
Nämligen THAILAND!!!! :D 49 dagar kvar, skööönt!
Vill bara bort till värmen nu, har tröttnat på den långa
svenska vintern för länge sen... Men vem har inte det liksom?!

Dagens outfit kändes ganska onödig att fota.
Har bara svarta byxor, vitt linne och en svart munkjacka ;)
Ni vet, på måndag mornar så orkar man inte anstränga sig!

En kul grej? :
Mamma och Madde hämtade mig från jobbet idag. När Madde ska
 kliva ur bilen här hemma så spricker hennes byxor!! Jag asgarvar
tills Madde berättade att det var mina byxor som hon hade på sig...
Men, hon köper ett par nya till mig som tur är ;)


Min första reaktion när jag hör att det är mina byxor... höhö!





Entregar un comentario

Lämna en kommentar<3 :

Smeknamn:
Spara ditt namn till nästa gång!

E-postadress: (Endast jag kommer att se den)

Din Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0