Au pair i London?!

Ja, jag har tyvärr inte varit på sånt "blogg-humör"
på sistonde känner jag. Men ska försöka fylla på
lite mer imorgon. Jag har ju som sagt sportlov ;)

Har precis duschat, tränade från kl 18 till 19!
Dubbelstep, as always! Nu tänker jag göra
färskpressad juice och krypa ner i soffan för att
 kika på Blåsningen. Kul att se folk bli blåsta, hehe!

Ta mig till London nu!! det är ju så mysigt där.
Tänk er att bo där, gå upp på morgonen och
in på starbucks för att köpa en latte och sen
vidare till jobbet. Typiskt filmstil?! hehe
Funderar på om man ska bli au pair där kanske :)
Någon som har varit de i london? Hur var det?


Entregar un comentario

Lämna en kommentar<3 :

Smeknamn:
Spara ditt namn till nästa gång!

E-postadress: (Endast jag kommer att se den)

Din Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0