Blää!!

Självklart så börjar jag bli sjuk...
Jag hostar tills det smakar blod och så låter jag som en anka.
Så himla typiskt! Därför va jag inte med Rhebecca idag.
Vill ju inte smitta ner henne i onödan. Vi ska hitta
på något nästa vecka istället. Det blir inget jobbande
för min del imorgon heller. Men jag hoppas på att jag
inte blir sämre till imorgon iaf. Kul att vara sjuk under en helg!

Blää! Hoppas jag håller mig frisk sen när vi ska till Thailand.
Kommer bokstavligen d ö om jag blir sjuk då! Fy va tråkigt.
Då tänker jag proppa i mig all medicin som finns, hehe!

Jag ska inte fixa mina naglar på lördag. Hon hade höjt
priset och jag känner bara att jag måste hålla i mina pengar
just nu. Köper ett trind nagelack som är förstärkande istället!

Jaja, känner att detta inlägg mest blev alldeles för negativt
så jag avslutar det nog med en bild på p a r a d i s e t ;)


Entregar un comentario

Lämna en kommentar<3 :

Smeknamn:
Spara ditt namn till nästa gång!

E-postadress: (Endast jag kommer att se den)

Din Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0