Bodystep

Idag gick vi på bodystep. Jag blev bara
irriterad för jag hängde inte med för fem öre.
Ledaren gjorde bara som hon ville kändes
det som. Det va jättemånga som inte hängde
med. Hon förklarade inte ens hur man gjorde.
Nej, det tyckte jag va jättetråkigt. Det är
så svårt att se också när det är så mycket folk!
Jag blev riktigt besviken, trodde de skulle vara kul.
Men det kanske blir bättre nästa gång när jag
vet på ett ungefär hur det är, lite mer förberedd.

Imorgon efter skolan ska jag hem en
sväng först och sen vid 15 ska jag följa
med Frida som ska tatuera sig. Efter det
ska vi ut till sko, hem till mig. Där ska
vi två käka middag och sjunga singstar.
En liten tjejkväll sådär, mysigt!

Juste, jag har skickat tillbaka mina stövlar till La Redoute
eftersom sulorna sprack (?!) Men jag har beställt ett par andra :)



Köp absolut inte dessa från La Redoute,
 de är jättelösa, tunt tyg och dålig kvalitet!


Nej nu är det dags för mig att sova!
God natt.


Entregar un comentario

Lämna en kommentar<3 :

Smeknamn:
Spara ditt namn till nästa gång!

E-postadress: (Endast jag kommer att se den)

Din Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0