Briljant!

Snart är jag helt klar för en dag i skolan, hehe.
Ska bara föna håret och laga lunch :)
Börjar tjugo över tolv idag, skönt med sovmorgon.

Idag skickas min skinnjacka hem till mig!!
Fick ett mail igår från Shestore att den skulle
skickas iväg idag. Så förhoppningsvis så kommer
den i slutet av veckan. Och på tal om slutet av veckan,
på fredag så kommer våra studentmössor och kläder.
Det ska bli riktigt s p ä n n a n d e att se hur mössan blev!
Valde den nya modellen, Briljant som den heter! =)
Sen beställde jag mjukisbyxor, två tröjor
och ett champangeglas med mitt namn på.









PS: Jag är VÄLDIGT sugen på att beställa stövlarna i inlägget nedanför! :)




Entregar un comentario

Lämna en kommentar<3 :

Smeknamn:
Spara ditt namn till nästa gång!

E-postadress: (Endast jag kommer att se den)

Din Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0