F*n också!

Har precis rensat min stora garderob. Ska rensa min byrå snart.
Har en hel hög med kläder och skor som knappt är använda.
Tänkte lägga upp grejorna på tradera för en liten slant :)

I december när jag rensade min garderob
så la jag alla sommarkläder i en kasse och
ställde ut i vårat förråd. Idag när jag skulle
hämta in den så hittade jag den inte.
Jag frågade mamma vart den var. Hon
har förmodligen gått och slängt den. Lagom kul.
A l l a mina shorts, kjolar och sommarklänningar
låg i den kassen. Sommartoppar och linnen.
Vad ska jag ha i Thailand?! Jag måste köpa nytt.
Lite sorligt är det för min favoritklänning låg i kassen...


R.I.P my beautiful dress...


Entregar un comentario

Lämna en kommentar<3 :

Smeknamn:
Spara ditt namn till nästa gång!

E-postadress: (Endast jag kommer att se den)

Din Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0