Fullspäckat schema

Ja som rubriken säger så har jag fullspäckat schema
 den här veckan, ja det dagar som är kvar av veckan :)

Imorgon ska jag till Becca. Vi ska självklart
prata om Thailand och bara umgås.
 Jag sover nog över där till på fredagen.

På fredagen sen ska jag jobba på Elfa 
från halv tolv till halv fem. Sen ska vi hem och gå
över till Birgitta. Hon har nämligen byggt om köket
så då ska vi komma över och fira lite. Det ska bli kul!

På lördagen vid 11-12 ska jag fixa mina naglar hos
en tjej som heter Frida, här i Bålsta. Mina som jag
gjorde sist lossnade på 3 naglar för att det va luft
under. Lite synd, men det är sånt som kan hända :)

Sen ska vi iväg, men vad det är kan jag inte skriva
för mina kära syster läser säkert detta inlägg.

På söndag är det alla hjärtans dag. Har inte
riktigt bestämt vad jag ska göra då. Frida vill
umgås men jag vet inte vad Mathias vill göra.
Så vi får se hur det blir, men det löser sig nog.

Nästa helg ska vi, förhoppningsvis, upp till Öregrund.
Till Fridas landställe. Mysigt va?! Då är det jag, Frida, Mathias
och ev Mutze som åker. Jag håller mina tummar s t e n h å r t!



Bild från i sommras när vi åker gokart i Östhammar :)


Entregar un comentario

Lämna en kommentar<3 :

Smeknamn:
Spara ditt namn till nästa gång!

E-postadress: (Endast jag kommer att se den)

Din Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0