Jag vill ha vår!

Sitter hemma just nu och göra ingen nytta alls!
Kom hem för kanske en timma sen. Mamma och
Madde hämtade mig hemma hos Frida för vi hade
deras bil ut till Skokloster i helgen.

Idag när vi skulle åka hem så var det typ 1 meter snö bakom bilen.
 Så det va bara att börja skotta. Jag skottade från ytterdörren och
 fram till grinden och sedan upp för trappan och till nästa grind.
 Sen hjälptes jag och Frida åt att skotta fram bilen :)
 *puh* va jobbigt det va! Blev helt svettig typ, hehe!

F*n jag vill att våren ska komma nuuu!!!!
Jag är så jäkla less på all snö och minusgrader.


Kan den här förbannade snön bara försvinna nån gång?!


Entregar un comentario

Lämna en kommentar<3 :

Smeknamn:
Spara ditt namn till nästa gång!

E-postadress: (Endast jag kommer att se den)

Din Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0