JPW

Nu är jag hemma, eller a det har jag varit i snart en halvtimma.
Jag fyser om benen efter min och Fridas promenad men om
öronen kokar jag. Det brukar bli så när dom har varit iskalla =/
Hehe, intresseklubben antecknar?!  =D
Vi gick nämligen till JPW idag vid fyra. Frida skulle kolla om
hon kunde pierca naveln igen och jag skulle prata lite om
tatueringen jag ska göra. Jag ska inte säga till någon om
när jag ska göra det. Det är bara Frida som vet :) hehe
Jag har nämligen lovat, för hon slog vad om att jag inte skulle
kunna hålla tyst. Men det ska jag ta mig fan göra nu.
I'm so excited!!!!!!!!!!!!



Dagen har gått bra. Är förvånadsvärt ganska
pigg idag. Somnade nämligen inte förräns efter två
inatt. Låg bara och vända å vred på mig. Skitjobbigt!


Entregar un comentario

Lämna en kommentar<3 :

Smeknamn:
Spara ditt namn till nästa gång!

E-postadress: (Endast jag kommer att se den)

Din Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0