Lite om mig...

Du heter:

Johanna Bia Anneli.
Smeknamn: Johanna
Beroende av: Sömn
Vad tror folk om dig?: Att jag är bortskämd
Stämmer det?: När jag var mindre var jag nog det.
Vad får du oftast komplimanger för?: Mina ögon ?!
Brukar du skratta för dig själv?: Ja, haha
Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: "Klarblå eller marinblå jacka? =)"
Var bor du?: I Bålsta.
Trivs du där?: Absolut :)
Sprit, cider, vin eller öl: Eftersom jag är drinkmänniska måste jag säga sprit :)
Brukar du bli för full: Ja, haha!
Vad har du för mobil operatör: Tre.
Är du allergisk mot något: Jordnötter.
Har du haft sex idag: Haha, nej.
Hur svarar du i mobilen: "Hej, det är Johanna"
Vem ringde du senast?: Tommy.
Vad sa den du senast pratade med i telefonen: Det handlade om tatueringar ;)
Antal timmar sömn inatt: Typ 9 timmar :)
 Sov du ensam:
Japp.
Brukar du komma i tid: Ja, oftast.
När mår du bra: När jag är utomlands =).
När blev du fotad senast: I måndags på kryssningen.
Hur känner du dig nu: Trött och frusen...
Vanligaste färg på dina kläder: Svart.
Vad tycker du om fötter: Jag har fotfobi, ryser när jag tar på dom.
Vad saknar du: Sol och värme.
Hade du en bra kväll igår: Japp, såg "It's comlicated" på bio.
Favorit dryck på morgonen: Kaffe och mjölk.
Rakar du benen: Självklart.
När brukar du oftast gå och lägga dig: Vid 22-tiden.
Är du blyg?: Ja faktiskt!
Vill du hellre ha mail än brev: Ja, det går fortast och är enklast.
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Nja, inte direkt!
 Har du spytt offentligt: Vet inte riktigt =/
Är du nöjd med ditt liv: Ja, för det mesta.
Är du bortskämd: Nja, kanske lite.
Vad gör du i morgon: Firar min syster, som fyllt 20, hos pappa med släkten.
Vad längtar du till?: Thailandsresa med Rhebecca 30 mars-21 april
Har du bra vänner och äkta vänskap?: Ja, det tycker jag.
 Vad använder du för shampoo och balsam?: Det som finns hemma :)
Vad är det finaste du fått?: Mitt Thomas Sabo armband på min 18-årsdag.
Hur gammal är du: Snart 19 år (5 mars)
Tycker du om någon just nu: Ja, väldigt mycket.
 Du samlar på: Skor, hah
Gröna eller röda äppeln: Gröna.
Vem ringer du när du är arg/ledsen: Mamma, Mathias eller Frida.
Gillar du golf: Nej, men morfar gör =)
 Vilken tid gick du upp idag: 06:45, alldeles för sent!
Har du sovit i din egna säng inatt: Japp, så skönt!
Är det okej att gråta: Absolut.
När grät du senast: Oj, vet inte.
Vad skulle du göra om du vann en miljon: Shoppa och resa (bjuda familjen).
Bär du glasögon eller linser: Nej.
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder: Absolut inte.
När går du upp ur sängen en helgmorgon: Det varierar alltifrån kl 10-11:30.
Har du piercing: Ja, i naveln och tungan (& öronen)
Vill du gifta dig: Nja, vet inte riktigt.
Vill du ha barn: Ja, men max två st.
Solar du ofta: Nja,
Är du bra på att laga mat: Ja det tycker jag!
Är du flygrädd: Nej inte speciellt.
Vad dricker du helst när du är törstig: Mjölk.
Vilken är din favoritglass: Ben & Jerry´s Cookie Dough.
Tycker du om sushi: Nej blä, det är så slemmigt!
Vad äter du helst när du ser på film: Chips och dip.
Bor dina föräldrar tillsammans: Nej.
Har du tandläkarskräck: Ja, det är lite obehagligt.
Är du morgon- eller kvällsmänniska: Kvällsmänniska.
Vilken ögonefärg har du: Grön/blå/gula
Har du någon gång gråtit dej till sömns: Ja, det har hänt.
Biter du på naglarna: Nej, inte längre :).
Röker eller snusar du: NejNej.
Hur ofta tränar/motionerar du: Försöker att träna minst 2 dagar i veckan. 


Bjuder på en bild från kryssningen!

Entregar un comentario

Lämna en kommentar<3 :

Smeknamn:
Spara ditt namn till nästa gång!

E-postadress: (Endast jag kommer att se den)

Din Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0