Makulerat!

Möblering klar, skönt!  Blev mycket bättre.
Dessutom så har jag en tendens att sparka i väggen
 när jag sover och jag hade sängen vid den väggen
mot mammas sovrum, som knappt är isolerad.
Så hon har hoppat högt flera gånger under
nätterna när jag råkat dunka i väggen. Hehe.
Aja, nu slipper hon det iaf :) Nu kan hon sova luugnt!

Mitt bankomatkort gick ju av förra söndagen... =S
Som tur va gick det fortfarande att använda... tejp vettu ;)
Men nu har jag beställt ett nytt, problemet är bara att kortet
 är makulerat och det andra kommer typ om 5 arbetsdagar.
Hur tror dom att man ska klara sig egentligen?!

Nej, nu är det hög tid att sova!

God natt (för andra gången)!


Entregar un comentario

Lämna en kommentar<3 :

Smeknamn:
Spara ditt namn till nästa gång!

E-postadress: (Endast jag kommer att se den)

Din Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0