Mavala

Ja, idag har jag varit hemma från skolan.
Hade så ont i halsen när jag vaknade att
jag knappt kunde svälja... Men med en strepsil
som bedövar så kändes det bättre. Hostan har blivit
lite värre. Men jag har tagit echinagard mot förskylning, 2 alvedon,
nässpray, strepsil och en vitamin boost (2 stora apelsiner) hehe.
Sitter i min mysiga morgonrock och tofflor just nu :)

Ikväll vid halv sju - sju ska vi över till Birgitta och dom.
Det blir middag och sen driinkar för hela slanten.
Vi måste ju inviga deras nya kyl och frys med ismaskin ;)

Vi va över dit igårkväll en snabbis och kikade lite.
Det blev ju hur snyggt som helst! Vi satt och pratade
lite och tog ett glas vin. Mysigt! Men jag gick hem efter
en liten stund eftersom Mathias va här, hehe!

Juste, vi va nere i centrum en snabbis igårkväll.
Madde köpte nya byxor till mig eftersom hon
hade sönder mina andra :) Sen köpte vi manikyr set
från märket Mavala. Eftersom jag inte ska fixa naglarna
på lördag så ville jag göra nåt snyggt, och det blev det!
Vi köpte den på Kicks och den kostade 135 kr!


(Bild lånad från google.se)


Entregar un comentario

Lämna en kommentar<3 :

Smeknamn:
Spara ditt namn till nästa gång!

E-postadress: (Endast jag kommer att se den)

Din Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0