Paranormal activity

Igår va jag hos Frida. Vi gjorde en jättegod tacosgratäng.
Sen satte vi oss och tittade på filmen Paranormal activity.
 Den va sjukt obehaglig. Jag skrek till flera gånger, hahah.

Efter filmen så började vi titta på en annan film,
som frida sa va en komedi... Jo tjena! En mamma och
 dotter är ute och kör bil. Sen står nån mitt i vägen 
så dom väjer & krockar. Helt plötsligt försvinner mamman...
 Dottern går ut och letar, sen låser dottern in sig i bilen och
ska låsa, då låser någon upp bilen och så låser hon igen
och någon låser upp osv. Det kallar inte jag komedi iaf, höhö!
Men vi kollade aldrig klart på den för den var ganska dålig.

Madde ringde kl 00 ungefär och sa att Marre och Christer
va över hit och frågade ifall jag skulle komma hem.
Jag tänkte att det kan va kul, så jag åkte med Lina när
hon skulle hem vid 1-tiden. Tog 2 glas vitt. Sen satt vi uppe till
tre-halv fyra och bara snackade om allt och ingenting, mys!
Så jag sov läänge imorse, ända till halv tolv tror jag.
Men det va riktigt skönt att sova länge.



Idag har vi varit ute och grillat korv vid kvarnkojan.
Vi åkte också pulka i teknikbacken, haha. Shit va det gick undan!
Det va aslänge sen som jag åkte pulka, men kul va det xD.

Kl 18 ikväll är det träning, dubbelstep :) I love it!


Entregar un comentario

Lämna en kommentar<3 :

Smeknamn:
Spara ditt namn till nästa gång!

E-postadress: (Endast jag kommer att se den)

Din Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0