Studentflak fixat!

Nu har vi stått på mässan i två dagar.
Jag kan inte säga att vi tjänade så mycket
om man jämför med vad vi tjänade på öppet hus.
Under en kväll tjänade vi dryg 500 kr. Igår på mässan
 sålde vi bara för 170 kr och idag för drygt 600 kr.
Jag trodde att vi skulle tjäna mycket mera och att
armbanden skulle gå åt som smör med tanke på
att vi hade de billigaste armbanden. Men men,
vi får försöka sälja till nära och kära istället :)

Jag är helt slut efter dessa dagar. Tur att jag
har sovmorgon imorgon. Det ska bli skönt!
En lektion har jag imorgon sen ska jag och Max
åka in till stan för att skriva under papprena på
 studentflaket. Skönt att vi äntligen fixat ett flak!



Dags att byta om för träning ;)


Entregar un comentario

Lämna en kommentar<3 :

Smeknamn:
Spara ditt namn till nästa gång!

E-postadress: (Endast jag kommer att se den)

Din Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0