Sunshine

Hemma igen efter en 40 minuters lektion!
Känns ganska onödigt att åka in till jakan, som
tar 45 min från dörr till dörr, för en 40 minuters lektion.
Men vad gör man inte för skolan, hahah!

Solen skiner idag (eller den gjorde), härligt!
Synd bara att den förbannade snön ligger kvar.
Stövlarna blir ju förstörda när dom saltar vägarna *suck*.
Jaja, snart ska man till värmen och då behöver
man varken stövlar eller salt, haha ;)

Idag är en sån dag så jag vill skriva om allt möjligt.
Jag har massor som jag vill skriva och berätta om!
Men det skulle bli ett väääldigt långt inlägg om jag
skrev allt i ett och samma. Så jag delar upp det!


Ser det inte g o t t ut eller vad?! :)


Entregar un comentario

Lämna en kommentar<3 :

Smeknamn:
Spara ditt namn till nästa gång!

E-postadress: (Endast jag kommer att se den)

Din Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0