Time over...

Är helt klar för att gå till tåget, ska med 12:09 tåget.
Vilket innebär att jag en timma och en kvart
kvar innan jag måste börja knata ner till tåget.
Haha, inte illa pinkat va?! ;) Jag flög upp ur sängen halv nio 
av att Mathias kom och plingade på. Han lämnade en
viktig sak som jag hade glömt hos honom i helgen.
Sen kunde jag inte somna om så jag hoppade in i duschen.
 
Men man hinner mycket om man går upp i tid har jag märkt!
Jag har, utöver att fixat mig, hunnit dammsuga rummet,
tagit foto på dagens outfit och lagt in i datan (kommer upp strax), ringt
lindex ang ett problem... Hm ja och sen har jag ju den här timman kvar.
Jag kommer hinna göra massor av saker, om jag inte sitter här, hehe.
Jag tänkte laga lite lunch snart, måla naglarna ett varv
och så ska jag lägga upp dagens outfit. Duktig va?!


Tyckte det passade bra med en klocka i inlägget ;)


Entregar un comentario

Lämna en kommentar<3 :

Smeknamn:
Spara ditt namn till nästa gång!

E-postadress: (Endast jag kommer att se den)

Din Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0