1 Januari 2010

Känns lite konstigt att skriva 2010 nu, men man vänjer väl sig :)

Nyårsafton firades med en trerätters middag hemma hos M.
Hummer till förrätt. Oxfilé, potatis och vitlökssmör som varmrätt.
Efterrätten gjorde jag som bestod av hallon blandat med florsocker,
 en klick vanilj-kesella med digestivekex ovanpå :) Supergott!

Sedan begav vi oss till Häggeby till en kompis.
Fullt med folk, musik och dricka var det där!
Lite för mycket dricka för en hel del....
Det tråkiga var att någon sprutade pepparspray i huset
 så att alla började hosta och det sved i ögonen *Idiot*. Så
alla sprang ut för att kunna andas. Efter det fick jag världens
huvudvärk. Så jag hade ingen lust att dricka så mycket efter det.
Den dumma j*veln som gjorde det förstörde hela kvällen för mig.
Ingen såg vem det var och ingen vågade erkänna, FEGT!
Annars så va kvällen helt okej! :)

Nytt år och nya tag. Mitt nyårslöfte är nog att
träna så mycket jag bara kan och orkar ;)
Jag varken snusar eller röker så något sånt vanligt
nyårslöfte kan jag ju inte ha, men det är ju bara bra!

Nu ska jag och Mathias basta, ska bli skönt =)


Entregar un comentario

Lämna en kommentar<3 :

Smeknamn:
Spara ditt namn till nästa gång!

E-postadress: (Endast jag kommer att se den)

Din Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0