74 dagar & 23 timmar kvar...

Jag är sjukt trött idag, hade jättesvårt att somna igår.
Låg å vände och vred på mig hela tiden. Klockan
va säkert 1-2 när jag äntligen lyckades somna.
Så det va ju tur att man inte skulle jobba idag :)

Igår jobbade jag nämligen 3 timmar på Elfa.
Bättre än ingenting! Men ska jobba på fredag också.
Fast då blir det från klockan elva till sju (8 h)... Blä!
Jobba till kl 19 på en fredag liksom, fy och blä!
Men vad gör man inte för lite extrapengar :D

Idag ska jag, mamma och Madde träna.
Man är lite seg i början, har ju haft jullov och jobbat, men
när man kommer igång så är det jäkligt skönt att träna.



Om 74 dagar, 23 timmar & 24 minuter så flyger vi till Thailand ;)

 


Entregar un comentario

Lämna en kommentar<3 :

Smeknamn:
Spara ditt namn till nästa gång!

E-postadress: (Endast jag kommer att se den)

Din Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0