Blablabla....

Igår fixade Catha mina naglar.
Dom blev supersnygga! Fick en liten
dekoration på vänstra ringfingret också :)
Känns så skönt nu, behöver inte oroa
 mig för att naglarna ska gå av iaf!

Sitter just nu hemma hos Mathias.
Han kom och hämtade mig igår, för
att jag ville sova här. Eftersom jag har
sovmorgon på onsdagar så har jag
inte åkt iväg än. Bussen går 11:20.
Gick upp halv nio, lite tidigt för att vara onsdag.
Men jag kunde verkligen inte somna om efter
min kära syster smsade att jag inte får ta
 matlådorna som ligger hemma i kylen.... *suck* 
Hon har gjort matlådor för hela veckan tydligen!

Ska fixa mig iordning det sista innan jag
måste kila iväg till bussen. Skriver senare
 när jag kommer hem från skolan.



Fan va dagarna går långsamt...


Entregar un comentario

Lämna en kommentar<3 :

Smeknamn:
Spara ditt namn till nästa gång!

E-postadress: (Endast jag kommer att se den)

Din Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0