Coconut

Idag har jag inte gjort så mycket!
Bara tagit det lugnt. Fick skjuts hem av Micke.
Skönt det, slapp sitta på en tråkig buss ensam!

Kl 18 va jag och mamma å tränade dubbelstep.
Man har då alltså två step-brädor, superkul var det...
Ja när man kom in i stegen dvs. Haha lite svårt i början.
Men i slutet kunde jag alla stegen iaf, bra till nästa gång.

Så nu sitter jag i min nya pyjamas (som jag fick i julklapp),
nyduschad, insmörjd med "Body butter coconut" så hela rummet
 luktar och så har jag mina sköna lurvga rosa strumpor på mig
 som jag fick av Micke och Peggy i julklapp! Mysig söndag!

Maten är strax klar, det blir hemmagjord
potatismos och prinskorvar! Gottis.




Entregar un comentario

Lämna en kommentar<3 :

Smeknamn:
Spara ditt namn till nästa gång!

E-postadress: (Endast jag kommer att se den)

Din Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0