Fantasilös och trött!

Jag vet inte hur jag ska börja inlägget.
Jag börjar på något och sedan suddar jag ut.
Jag är helt fantasilös idag och dötrött.

Ville verkligen inte gå upp imorse när klockan ringde.
Jag ville bara dra täcket över huvudet och somna om.
Det är så kallt utanför täcket på mornarna, blää!

Klockan 19 till 20 ska jag och mami ner och träna.
Dags att köpa nya träningskort :) Känns bra!
Efter träningen så ska vi åka och hämta Madde.
Hon kommer hem från Happaranda idag :D

Skönt att det snart är helg igen :)
Orkar inte med alla tidiga mornar...
Men imorgon har vi lite sovmorgon iaf, vi
börjar halv nio istället för klockan åtta.
Fast det är ju bara fredagar som vi börjar klockan åtta.
Annars har vi sovmorgon varenda dag, härligt va?! ;)


Bjuder på en bild från nyår (Ida, Frida och jag)


Entregar un comentario

Lämna en kommentar<3 :

Smeknamn:
Spara ditt namn till nästa gång!

E-postadress: (Endast jag kommer att se den)

Din Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0