Försov mig...

Kom precis hem från skolan. Dagen har känts ovanligt lång.
Kanske är för att jag är dötrött. Försov mig 45 minuter idag,
men jag hann med tio över nio tåget som jag skulle iaf.
Det var nog rekord. Jag duschade, sminkade mig, klädde på mig,
fönade håret, gjorde en liten macka att ta med drog & på mig
 ytterkläderna på 30 minuter och knatade iväg till tåget.

Tänkte värma på lite tacogratäng, magen kurrar.
Tänkte sätta mig och plugga lite också, måste
ligga bra till innan jag åker iväg till Thailand =)
Men jag skulle vilja rensa min garderob och alla
andra skåp och lådor. Allt är så proppat. Men
det är så typiskt mig, för jag är en människa
som sparar på nästan allt. Känns så sorligt att
slänga vissa saker. Men ibland måste det göras!

Lägger upp en outfit bild sen, för ovanlighetens skull ;)


Tänker på paradiset när jag är trött, då känner jag mig genast piggare :)


Entregar un comentario

Lämna en kommentar<3 :

Smeknamn:
Spara ditt namn till nästa gång!

E-postadress: (Endast jag kommer att se den)

Din Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0